Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
In de wetenschap dat Cor nu weer samen is met zijn Ria condoleren wij jullie allemaal met dit verlies.
Veel sterkte in deze tijd.
Herman en Patricia van Weegen
Beste familie,
Gecondoleerd met het verlies van Cor.
Heel veel sterkte toegewenst, wij leven met jullie verdriet mee.
Miel en Wilma Fransen
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst bij de uitvaart en het verwerken van het verlies van Cor 🙏🫶
Beste familie,
Wij willen jullie welgemeend condoleren met het verlies van Cor, wij wensen jullie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Henk en Willemien Jansen.
Beste Fam.
Gecondoleerd met het verlies van Cor.
Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Geert & Marian Thijssen Cillessen.
Beste familie,
Gecondoleerd met het verlies van Cor.
We wensen jullie veel sterkte en kracht de komende tijd toe.
Veel sterkte gewenst van Tilly en Ton 🌹
Arjen, Frank en iedereen die hem lief had, gecondoleerd en sterkte, de troost dat ze nu weer samen zijn zal de pijn iets verzachten, maar het gemis om beide zal er niet minder om zijn. ❤️
Beste familie
Wij condoleren jullie met het verlies van Cor
Heel veel sterkte gewenst
Wij leven met jullie mee
Ton en Marian
Veel liefs voor jullie.
Gecondoleerd met het overlijden van Cor.
Hallo familie van Cor,
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Liefs, Sanne
Beste familie,
Hoewel ik jullie pap, Cor, al geruime tijd niet meer gesproken had, dacht ik regelmatig aan hem terug. De fijne tijd die we samen hadden op de Horst, de evenementen en alle dingen die we samen beleeft hebben, daar denk ik vaak vol goede herinneringen aan terug. Ik heb in die tijd ook veel van hem geleerd en kan stellen dat ik daar nu nog steeds voordeel van heb in het verenigingsleven.
Ik ben dankbaar dat ik hem en jullie lieve mam, zo heb mogen kennen. Het waren lieve en betrokken mensen die ik/wij, niet snel zullen vergeten.
Wij wensen jullie heel veel sterkte samen in deze moeilijke tijd.
Groet Wim en Elize Sanders.
Lieve Cor,
Ik heb altijd met veel plezier bij je gewerkt vanuit de thuiszorg. Je had altijd de beste muziek opstaan. En was er zelfs voor mij toen mijn konijn ziek was, samen naar het dierenziekenhuis rijden en ook toen ik zelf onderzoeken nodig had was je er weer voor mij.. “Taxi” stuurde je dan. Ik zei “ Ik ben je voor eeuwig dankbaar Cor” Eeuwig duurt lang hoor, zei jij weer! Ja eeuwig Cor, bedankt voor alles. Ik wens een ieder die hem lief had heel veel sterkte met dit grote verlies. 💖
Beste familie
Ik heb Cor mogen leren kennen in het schuttersleven op de Horst. We hebben heel veel samen mooie dingen gedaan, samen veel dingen beleeft en ik heb veel van hem geleerd. Wat was dat een mooie tijd.
Samen met jullie mam waren zij een prachtig stel mensen. Dankbaar dat ik hun heb mogen kennen.
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Brenda Smit
Beste familie en vrienden van Cor,wij wensen jullie veel sterkte met dit grote verlies.Cor rust zacht,je was een fijne biljart maat.Els en Andre Rikken.
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Gecondoleerd met het verlies van Cor. Heel veel sterkte toegewenst. Groet Dion
Beste Familie,
Gecondoleerd en sterkte met het verlies van Cor voor nu en de komende tijd. In gedachte denken wij terug aan de samenwerking binnen de Schutterij.
Thea en Stef van de Poll.
Wij wensen iedereen veel sterkte toe.
En het is een fijne gedachte dat hij weer samen is met zijn vrouw.
Heel veel sterkte
Lieve allemaal,
Gecondoleerd met het verlies van jullie vader, schoonvader, opa, broer en zwager, mijn oom.
Ongekend hoeveel jaren hij extra heeft weten te leven, bewonderenswaardig.
Maar helaas wel alleen, zonder zijn vrouw Ria.
Ik wens jullie toe dat de mooie herinneringen blijven komen en jullie met een lach terug denken aan Cor.
Heel veel sterkte voor nu en de tijd die gaat komen.
liefs van jullie nichtje,
Marie-Thérèse
Beste familie,
gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van Cor.
Stef en Thea van de Poll
Van Harte Gecondoleerd met dit grote verlies.
En heel veel sterkte.
Jan en Ria van Loon Janssen
Beste familie,
Gecondoleerd met het overlijden van jullie vader.
Ik leerde Cor kennen op een Heinkel-kampeerweek, 2014 in Groesbeek.
Bescheiden en rustig, kampeerde hij mee in zijn tent en ging thuis douchen.
Later kwam daar de kip caravan.
Hij genoot van de ritten en de reuring, deed daar graag aan mee .
Na corona stond een heup operatie te gebeuren, vlgs mij heeft dit lang geduurd.
Ook werd hij diverse keren opgenomen in het ziekenhuis.
Ik stond eens voor de deur, keurig opgeruimd huis, laptop op tafel maar niemand thuis, was hij weer even opgenomen geweest.
Helaas heeft hij de laatste jaren niet meer kunnen deelnemen aan activiteiten.
Een markant man.
Hij is nu verenigd met jullie moeder, een goed gevoel.
Hartelijke groet.
Chris van Haarlem.
( Lid van Heinkel Club Nederland)